fredag 29 januari 2010

No one's gonna love you..

..when you're old, that's what they told, you better stay young baby...

Vilken dag, vilken dag. Urtråkig säger jag bara. Men en liten gnutta bra i..



Åker hemifrån, lite förenad, men bara lite så det hade jag tagit igen på E20. MEN jag hade ju glömt förklädet och fulingmössan hemma :O Ajjemen, var bara att vända mer än halvvägs till Vara... Blev 20-25 min sen till jobbet på grund av det och sen var det en lastbil som hade kört vält efter kurvan innan Essunga..

Kommer till jobbet och ska göra guacamole, jo men visst, fanns inga mogna avocado efter att jag gjort min första omgång. o_O
Men chefen tycket jag kunde köra dom i micron (ja han är knepig) så jag och Helene satt framför micron och väntade på att dom skulle poffa men det hände inget, förutom att dom lät och blev varma typ.. Funkade gjorde det i varjefall inte!
Så jag fick servera bara chips sen.. Låntråkigt som tusan vill jag lova.

Sen har telefonen flippat totalt, fick 8 sms på 1 min kl 16.05 idag. sms som skulle kommit i förrgår, igår och idag. Shit, och detta från bara två olika personer :P

Sen var det lite tjafs mellan mej och Johnny varför inte, har ju varit det ett par dagar.. Men vi har varit duktiga och faktiskt rett ut allt på riktigt för ovanlighetens skull =D Duktiga oss =)

På vägen hem har jag fixat gymkort, YÄÄY, så nu jäklar ska jag få kondis ska ni se ^^
Och nästa stopp blev farmor och farfar som bjöd på kvällsfika =)

Imån blir det my lovley Fredrika på hemvägen, måste kolla in hennes puder-rock-frill ;D


Just det BTW.. Tror inte jag har nämnt att jag var på babybad i fredags (och har jag det så läs igen då, eller läs inte igen. Bestäm dej och gör som du vill..) :P
Det var jättekul!! Lillkillen var livrädd först, men sen var det ju faktiskt kul ändå men vi höll krampaktiskt i mej eller mamma hela tiden :P Och efter ett tag så lät vi som en motorbåt, jättelänge. Så söt, så nästa fredg blir det besök där igen <3

1 kommentar: