fredag 22 januari 2010

Sviken

Tränade aset gjorde vi verkligen förut vill jag lova, så svettig har jag inte varit på.. Hmm... Har nog inte varit det någon gång. Men ska behålla dom få som faktiskt kikar in genom att inte lägga upp någon bild på det ;)







Inget kul att få höra det fattar väll jag med, men när det kommer till mej och jag eventuellt är inblandad med, fast du inte vet. Hur faan tror du det känns för mej då? Du har ju ljugit mej rakt upp i ansiktet ju! Inte för att jag egentligen haft med det att göra! Men nu har jag jävlar i mej det, blir en lååång fuckin vecka, och du kommer få höra vill jag lova, höra det jag tycker är jobbigt, det här är en skit i havet jämförelsevis......

1 kommentar:

  1. du kommer alltid ha mig <3 de e bara att tala med mig om det är jobbigt...

    SvaraRadera