torsdag 14 januari 2010

Shit pommes :P


Min Fredrika är grym på det mesta må jag säga =D Haha, vilken brud alltså!! Vi har varit ute så hon har fått leka av sej på isen och provat på att sladda för första gången. Och det var roligt!!!! Jag tycker synd om alla som missade detta och jag har inte skrattat och gråtit så mycket på länge vill jag lova!! Och jag höll faktiskt på att kissa ner men några gånger. Kunde ju gjort som Fredrika, springa ut och sätta mej mitt på isen när det krisar, men ne :P Hahaha!! Och alla hennes kommentarer... HAHAHAHA!!! Upp med armarna i taket och skriker: "AAAAAAAAHHHHH VI KOMMER VÄLTAAAA AAAAAAAHHHHH" .....tystnad..... "Jaha men då kör vi åt det här hållet istället då" "HAHA *nervöst* vi kommer krocka på mitten, ser du hur han kör? Han tror ju säkert att jag vet vad jag håller på med ju!!!!"

Säger bara en sak.....: Det måste vi göra om!!! C=

Och jo Fredrika det är Over and Out.. Blir nog bäst så i slutändan...

Nattinatti

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA.. du får mig att låta riktigt kul ju, sitter och as garvar åt alltihopa haha.. jag trodde vi skulle krocka!! SJUKT ROLIGT!! :P

    SvaraRadera