söndag 10 januari 2010

Never Alone Always Alone

Fy faan vilken kväll känner jag bara att det var igår!!

Mina kompisar lämnar man ifred! Dom står mej varmt om hjärtat så ge er inte på dom för att du inte känner dom!!

Bror jag älskar dej så jävla mycket, men du kan inte hålla på så här förstår du väll, du sårar ju mej, och dej själv med antar jag?? Du är sååå bäst men gör inte å här, jag vill ju bara hjälpa dej för att få tillbaka den person som försvann för ett bra tag sen <3

Snälla, vad håller folk på med.. Okej låt mej omformulera mej: KILLAR!!!
Jag förstår verkligen inte hur dom tänker, asså det måste ju vara på ett speciellt sätt.. Eller?? Hur kan dom annars bete sej som dom gör och faktiskt tycka att det är okej?


Nee... Igår var det en pissig kväll.. Men jag har bestämt att det ska bli en bra dag idag. Fast den började med att placera en stor fet FINNE på kinden på mej o_O Hahaha.. Ja tonåring på nytt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar