onsdag 27 januari 2010

Jobbet kallar imån igen...

Finns det ingen av mina bloggläsare som vill informera mej om att dom håller tummarna?? Vet inte ens vilka som läser i och för sig, eller ju ett par vet jag.. Men ändå!

Ja idag har jag varit hos optikern och fixat med linser, så nu är jag ingen glasögonorm längre :P haha. Sen har jag varit hos mormor och morfar utan massa andra muppar, det var riktigt nice. Först var jag där innan optikern och jag åkte dit en liten stund efteråt med, då fick jag mat och mormor var så glad att jag tittade förbi igen så hon fick se att jag faktiskt överlevt den lilla resan =) Och jag fick faktiskt lite sponsring till mitt gymkort, ja det är sant, jag ska börja träna på riktigt den här gången, så det blir ett 20 kort som jag har ett år på mej att använda. Det ska jag väll fixa :P Haha!

Sen blev det hem och byta om i raketfart och åka iväg igen, fy faan för att köra i det här vädret säger jag bara!! Fyyy!!! Träna blev det då i alla fall, sen drog jag med Fredrika hit och vi har kollat på Bröderna Grimm och åt grönsaker som vi dipade i guacamole med cola till bara för att :P HAha

Men imån är det tillbaka till verkligheten igen, soppas dessa tre dagar går fort nu faktiskt, är inte alls sugen på det!! Men men.. pengar är något jag är i stoooort behov av då va så...

Jaja..
Peace, som bror skulle sagt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar