onsdag 3 februari 2010

Lååång uppdatering blir det nu

För den som orkar sig på att läsa eller har tråkigt kanske =)

Jobbade på Willy:s i fredags och på lunchen fick jag ett samtal från min chef, "Kan du jobba ikväll?"
Härligt då, jag behöver liksom pengar, så mycket jag kan få och han frågar om jag kan jobba natt när jag ska börja jobba kl 10 dagen efter, i FALKÖPING då ska jag alltså upp kl 8 på morgonen... "Ah visst det kan jag väll, vart ska jag vara?"



Trollhättan blev det, äntligen får jag väll säga, har inte blivit mycket med det, och trodde inte det skulle bli det heller.. Men jo då. Slutade kl 19, hemma kl 20, duscha och göra sig i ordning, åka kl 21, börja jobba kl 22, packat schema ajjemen :P
Jo Trollhättan blev det ja, Backstage närmare bestämt, med Faster Pussycat, live, även lite spelandes vid mitt bord på natten, det ni ;D

Hemma vid halv 4 på morgonen och upp kl 8 blev det ja.. Men det var det värt, även fast jag höll på att somna så många gånger under dagen,speciellt på lunchen, shiet säger jag bara. Sen slutade jag kl 16, hemma kl 17, sova till 19, duscha göra sig i ordning och åka kl 20, börja jobba igen kl 21.
Denna kväll var det Grand i Alingsås, gillar det stället faktiskt, krögaren är asgo, vakterna med, ett nice ställe helt enkelt =)
Och den här kvällen skulle ju självklart, bli väldigt speciell, vore väll inte jag som jobbade annars :P Hade en aassnygg kille sittandes bredvid bordet i slutet av kvällen, damn säger jag bara ögongodis ;) Sen hade vi 40+ tönten, han som snodde kort som jag vet inte vad, aldrig trodde ag att någon kunde sno så mycket kort utan att jag skulle märka det! Eller jo jag märkte honom ju tillslut, men faan vad han hade nallat innan då antagligen!

På söndagen skulle jag åkt till Götet och passat Lisafisen =) Men blev inget med det, för jag hade punktering och något tåg hade spårat ur så blev inget med det.

På måndagen var jag myyyycket rastlös, slutade med en tur till my beloved Määry var där till halv 1 tror jag och vi hittade på lite bus och pratade massor, underbart var det i alla fall!! På väg hem höll jag på att slänga i handsfreen i telefonen och ringa Johnny, för jag visste att han var vaken.. Och vad händer, han skickar ett mess till mej innan jag hann ringa :O Så synkade har vi nog aldrg varit och kommer vi nog aldrig bli igen :P Haha.. Han hade tråkigt i alla fall så jag åkte det, och vi busade och lekte lite.. Han skulle börja jobba kl halv 6 så då åkte jag till Martin och sov där när han var på praktiskt, och sen tjötade vi lite skit innan jag åkte hem...


Puuuuust....

Nu på morgonen har jag och Diesel haft världskrig!! Och nu ligger han och sover och spinner på min mage... Mamma regerar fortfarande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar