fredag 8 januari 2010

Rastlös som tusan!!

Ojojoj.. Vilken dag det var igår.. Jag och Fredrika kollade på Alvin och gänget 2 "All the single ladies..." Hihi, Så rolig och mysig film alltså =) Sen ställde vi min (mammas) bil hemma hos henne och packade med oss lite brädbitar och åkte till Jämnasjön och skulle basta. Fick väll fart på vedbastun efter typ 45 min eller något sådant, och det tog faktiskt inte så lång tid innan det blev varmt. Sen stod vi där inne och kollade när två bilar busade på isen... Rääätt gööött sugen man blev eller!!!!!!

Vi tänkte åkt dit efter pulkaåkningen idag med och åkt skridskor, åkt brett på isen och sen baaasta igen. Men Bäbisen ville inte starta, hon frös.... Så det blev inte mycket med det. Men kanske blir bus imån istället, vem vet ;D

BTW, Vilken helveteskväll jag hade på jobbet i tisdags, fyy faan säger jag bara!! Hade inte Fredrika varit med mej så hade jag ju fått ett sååå extremt psykbryt så jag vet inte vad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar