måndag 25 januari 2010

Hold Your Head Up High

Gårdagen var knepig... Riktigt knepig.. Men vad faan ska väll finnas sånna dagar med, men jag blir ju dum i huvudet på dom.

Jobbade på kvällen och det gick inge bra direkt, men hade kärringn inte varit en sån bitterfitta hade jag varit helnöjd ändå.


Mitt öga blev nog lite lätt infekterat igår med, så nu har jag slängt linserna, inga linser förrän jag köpt nya :S Kan dröja är jag rädd, och ser ju inget i dom här stackars glasissarna :P


Har varit iväg och tränat nu på kvällen, så jävla underbart, nu äntligen har jag börjat komma in i det känner jag, så nu jävlar, 2010 kommer bli mitt träningsår säger jag bara =)

Efter det blev det Fredrika och LIPA-ASET -till film. Shit pommes vad jag har lipat ikväll!!!


Och på vägen hem konstaterade jag att jag är i stort behov av terapi!


Och nu lyssnar jag på Nomy och kollar gamla bilder och lipar igen.. Känner mej lessen som tusan ju

:'(


Miss You Darling

1 kommentar:

  1. åååååååå vilka härliga tider det där var:) Hoppas att du flyttar hit snart, skulle vara så kul:) Saknar dig och älskar dej<3

    SvaraRadera