torsdag 21 januari 2010

vdcfhjgbnbvvvv gbbgtnhghb



Ja, alltså, lillkillen har skrivit rubriken heeelt själv <3


Mycket händer nu, både bra och dåligt så för den som har lite tid, typ Fredrika hihi, så varsigod, blir en del att läsa nu ;)


I söndags blev det allt vollyboll-turnering en liten stund i alla fall.. Fick träffa den vackraste, underbaraste, "oxytterfilén" som han själv kallar sej ;) HAHA! Blev lite mys där, sen åkte jag och Fredrika hem och kollade på Bortspolad, rolig film det där.


Vi har fått jobbigt besked om lillkillen, knappt man ens orkar skriva det innan tårarna börjar rinna längs kinderna...

Du kommer alltid vara älskad lillebror, no matter what your sister will allways love you <3


I måndags åkte jag till Määry, hämtade henne efter att hon slutade skolan, sen var vi lata och kollade TV och myste och åt god mat som hon är bäst på att göra! Baloo var snäll och blåste upp luftmadrassen till mej och grejer =)

I tisdags var de ännu mer soff-potatis-dag vill jag lova, hihi. Sprang runt i våra sovkläder lagom till att Baloo kom hem från jobbet vid 15 tiden typ. Men vi var och solade då i alla fall, det var nicde förutom att det kändes som att hela min röv kokades i allt svett!!

*Hmmmm.. Kanske skulle varnat känsliga läsare innan*?!?


Efter det åkte jag och hämtade söta lilla Elin hemma hos henne i Lerdala. Har inte sett henne på myyycket länge! Vi kastade oss in i bastun på kvällen när vi kom hem och sen blev det Cola , chips och film=D


Igår, onsdag, vaknade vi mycket sent (kan bero på att vi inte somnade förrän 3 tiden) och käkade god och nyttig frukost (pluspoäng till oss!) åkte till Fredrika och kollade om det fanns kvar platser på aerobicen på kvällen. Det var själlvklart stängt så vi åkte hem till Fredrika, pratade skvaller, och babblade skit.

Men fick med dom båda på en tur till St Mellby (shiiit, det var inte igår man var där.... Eller jo det var det ju faktiskt.... ^^ ) och hälsade på Micke.

Säger som Fredrika, shit-my-gaad!! ;P Lilla kåken med lilla tomten. Men är nyfiken på att se resultatet när det är klart vill jag lova =)

Efter besöket åkte vi tillbaka till vara igen och bytte om, åkte och tränade (ja, det fanns platser kvar, yääy) och körde gäääärnet! Efter det åkte vi till simhallen och simmade i 30 min, det var inte dåligt skönt säger jag bara =D Det ska göras om!!


Och idag *pust* så har jag kört Elin till tåget och sen latat mej lite lagom (ja, jag får det för jag ska träna ikväll igen) och väntar på att åka och testa på Indoorwalking och se om det verkligen är något att ha :P


*Djuuuuupt andetag*

Så det är väll vad som hänt sedan sist.. Någon som verkligen orkade läsa igenom allt?? Hela vägen till slutet? :P


Ne, tänkte väll det ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar