lördag 2 januari 2010

You've gotta' pump it up

Jävlarns vilken kväll det blev på nyår asså!! Hahahaha...
Tre rätters hemma med familj och Anna. Jag Lillan och Anna drar till Dagny's så jag jobbade medan dom festa som fasen.... Typ....
Sen var det byta om och fort som fasen åka till Jocke och ta igen allt jag missat :P Vi kom fram vid 4 (och då hade faktiskt både Lillan och Anna däckat i bilen) Och då började det supas. Och vid 8 däckade jag efter att Jocke bärt upp mej i sängen :P HAhahahahaha..
Så jävla klockren nyår så det finns inte, sen att jag inte fick vara med att räkna in det nya året var väll lite tråkigt, men vad gör man :P

Diggar Jockes kommentar annars då:
"På 4 timmar hinner du supa ikapp OCH ifrån oss allihop"

Haha, ja nyår var faktiskt kul, kramade toastolen ett par timmar med, men det var det lätt värt, knappt jag kommer ihåg det. =)

Imån blir det eventuellt träna och sen jobba igen, Vad gör alla andra??





Bjuder på två nyårsbilder med, en när jag jobbar och en när det är party, party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar