onsdag 27 januari 2010

Just det!


BTW jag ringde Fredrika igår:

"Jag ska dra åt helvete, ska du med?"
"Jaha, eeh, ja varför inte, vart ligger det då?"
"Inte en jävla aning"
"Okej bara vi är hemma till 10.30 imån för jag ska till läkaren då?!"
"Inga problem vi är hemma tills dess"
"Bra, hämtar du mej nu då?"
"Ah, ses om en liten stund!"

Ja då och vi drog allt till helvete. Ni som inte vet vart det ligger kan jag ju berätta att igår låg det först i Kungälv där man inte gjorde ett piss, sen i Göteborg på en sushi restaurang och sist men inte minst hemma hos Fredrika med godis, cola och chips framför en film!

Och Fredrika fick sej en "snygging" ragg igår med (såg ut som en blandning av Dogge Doggelito och Robin Lilja, för er som vet hur han ser ut!) med andra ord, han såg föööörjävlig ut!
Med munnen full av sushi så skrattar Fredrika åt något, och han lutar sig fram och nästan viskar: "Vad söt du är nar du skrattar"

*ASG* Jag trodde jag skulle dö för att jag försökte hålla mej för skratt!!! Men seriöst, där sitter vi shleetna som tusan, ovårdade(!) och osminkade. Men ne, hon skrattar sött ska ni allt veta ;)

Hihih FunFun

1 kommentar: