tisdag 12 januari 2010

Säkerhetsnålar kan vara bra till mycket...

Blev några svängom på isen i förrgår, vi hade faktiskt riktigt kul jag och Fredrika. Men jag säger bara det, det är tur att man har Emil ibland faktiskt. Han var en sann vän och kom och drog loss mej och Fredrika från snövallen vi fastnat ovanpå xP

Idag har jag varit och jobbat, blev Coop på Kungsbacka som vi inventerade idag. Efetr det åkte vi till Inzpiration och hälsade på min chef för första gången :P Haha.

Sen blev det hem och byta om, ner till Vara, träna med Fredrika och Viktoria i typ en och en halv timme, hem till Fredrika och pierca mej =) Haha, den är liten och diskret, srecis som den ska vara, men den finns där, precis som den ska =)

Thanx hun =)

Ne nu ska jag kolla en film och sen sova lite. Blir sjukgymnasten imån!!! Äntligen!!!

Puss och Hejj från mejj <3

2 kommentarer:

  1. Vart har du piercat dig denna gång då? :)

    SvaraRadera
  2. känner igen det där med liten och diskret ;) .. ja de e tur jag har dig. har VERKLIGEN INTE vart min dag idag..men de blir bättre ;)

    SvaraRadera