söndag 3 januari 2010

Underbara Älskade


Älskade vännen, du får inte skrämma mej så där. Tänk om det hade hänt dej något!!! Åh, shit, vad hade jag gjort då?? Sitter här med tårar på kinderna, du ska bara veta hur mycket du betyder för mej! Och minnen kom tillbaka och jag kände bara hur jag kände mej när jag satt i samma sits som du och hur du måste ha känt dej nu.
Jag skulle tagit min bil och kört så hade inte detta hänt....

Jag älskar dej gumman, och jag är beredd att göra allt för dej!
Finns här för dej <3

2 kommentarer:

  1. aww.. Angelica, du är underbar <3 men som tur var så är jag hel och levande, så det är ingen fara. du betyder MASSOR för mig med, så skönt att ha dig. inget att gråta för, de händer alla :) vi ses i morgon <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja och tack och lov för det!! Ja men det kan sluta så himla illa ju.... <3<3<3<3<3<3 Jaa, vi ses när du kommer hem från sjukhuset igen

    SvaraRadera