tisdag 16 februari 2010

Jag sökte dej och fann mitt hjärta..

.. nee inte direkt va...
Har kollat på The Notebook precis! Älskar den filmen, men måste förbjuda mej själv att se sånna filmer själv. Det tar ju aldrig slut, jag skulle kunna sitta i timmar säkert och bara lipa över hur fint, sorgligt eller ledsam en film är..
Har suttit i två timmar genom denna nu och bara önskat att jag hade hennes liv med sin Noah. Eller att jag hade något av det dom han.. Har inget av det, bara trassel hela tiden, jag är väll tydligen sätt duktig på det eftersom det alltid blir som det blev när det inte blev som det skulle..

Får väll bjuda på något positivt med känner jag..
Har varit i Göteborg och hjälpt Örjan och Agneta på företaget, fixar demo plattor som föreställer golv med foam under. Det var faktiskt riktigt kul, har bara typ 341 kvar att göra nu denna veckan så ^^
Åkte till Fredrika en stund på kvällen med, var riktigt kul, jon och jag och Tove har varit riktigt tokiga ska ni veta ;D





Nu ligger Diesel och spinner på mitt bröst och jag är så lycklig att jag har min han-katts-stinkande-tiger. Älskar honom, och han finns alltid, alltid Alltid!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar