onsdag 10 februari 2010

HONUNG, baka liten kaka och hälsa på diket


Ja mycket har hänt, och konstigt vore det väll annars antar jag. Helgen blev fett nice faktiskt, Klubben blev det med en going Fredrika. Hon fick halsat i sej en vinare på vägen ner, och hon var ju bara för söt. Mycket HOOONUUUNG blev det (under hela helgen) och mycket skratt!

"Fredrika jag ser inte vägen!!!"

"Ne men det är lugnt det gör ju jag"
"Men vad hjälper det mej då?"
"Hmm, vägen svänger där framme....."

Ja det blev fest två dagar i rad och mycket åka, shit vad mycket vi har suttit i bilen denna helgen.. Vid 22 tiden på lördagen drog vi vidare mot Ulricehamn i stället, var inte riktigt Fredrikas grej, men vilka skratt vi hade innan, tur att vissa är så fulla och har sånna ideer för sig då så vi nyktra blir roade ^^
Åkte till bror gjorde vi, Per var där med. Blev en sväng i hans bil, åååh vad det gick brett, ME LIKE!! Satte röven i en snödriva gjorde vi med, det var kul, ved vi skratta!! Blev en visit på någon dryg fest där vi fick demonstrerat dur man gör när man ramlar ner för en trappa på rygg :P Aj, det måste gjort ont!

I måndags fick Fredrika övertalat mej att vi skulle baka, åh gud, jag hatar allt som har med köket att göra för jag vet att jag inte kan det :P haha. Men jo då vi bakade, faan vad kul vi hade, flumiga som vi är så följer vi receptet tills vi tycker det ser konstigt ut, då slänger vi dubbelt av det ena och har oss xD

Igår skulle jag jobba, skulle möta Ewa och Sara på Rasta i Vårgårda. Jo tjena HAHA.. Kommer utanför Fåglum och får möte med en lastbil, hämnade typ aningens för långt ut och i snömodden som är vid vägkanten, fick för mycket fäste och wiiiiong.. Så sitter jag med nosen rakt ner i diket... F*ta, Hel*etes J*vla skiiiiit!! Upp med telefonen, ringer Ewa;
"Jag kommer inte idag.."
"Nehe, verför inte det då?"
För att jag sitter i bilen i diket kanske, är lite svårt att komma loss..."

Ja satt fast gjorde jag verkligen. Men lastbilen jag hade mött var snäll och stannade, han hade sett att det skulle sluta med besök i diket så han kom bort och kollade läget med mej och sprang iväg, lossade sitt släp och backade för att dra upp mej =) Snäll liten kille det där. Kör som en idiot till Vårgårda och ringer Ewa (som jag misstänkte inte skulle kommit så långt, för dom brukar inte vara jätte punktliga när det gäller att hämta mej) och dom hade, som jag trodde, precis passerat Rasta, så dom vände och plockade upp mej. Sen blev det lååång dag på jobbet ändå :P

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHA....vilken jävla helg när man tänker efter!!! haha xD .. kan det vart Peter vi skrattade åt? hm osäker där ;) MERA SÅNNA HELGER!! <3

    SvaraRadera