fredag 19 februari 2010

Flirta, porrfilm och trött på människor


Ja herregud vart ska man börja..
Blir ett långt inlägg för dej som orkar och vill läsa..

Fick för maj, igår när jag vaknade, att jag skulle jävlar i mej utomlands nu, och nu fick det vara nog! Började kolla sist minuten resor för här skulle det gå undan. Hittade väll lite resor men inget som var i min, då, tänkta prisklass.
Kollar intresset om någon ville följa med, och misstänkte att en tjej alt skulle vara på och det var hon - FREDRIKA =D
Åker bort till henne och hittar en resa till Tunisien, inte fy skam. Min Määry harberättat för mej att det är jätte fint och jättebra där, så alla ska bara veta att det är bättre än Thailand xD Hihi.
Ja vi sitter och fixar, och vi åkte till vårdcentralen en snabb sväng för att kolla det där med vaccin och så, och när vi ska boka och betala så blir det pengastrul och massa jobbigt, men resan är bokad nu i alla fall =)
Så imån ska vi ner och vaccinera oss.. Fredrika ser inte alls fram emot detta, hihi, hennes kommentar på det är endast: Jag vill inte ta den i röven!!

Har stått och gjort fruktsallad idag, drygt men kul, behövde inte prata så mycket då. Men kom fram tre killar (blattar för den som ville veta ^^) varav den ena frågade vad jag hette, "Angelica" svarade jag och väntade på fortsättningen typ. Och han frågar "Är du ledig?" Och jag är ju som jag är va, och hade kanske tankarna på lite annat håll så jag kläcker kommentaren: "Om jag är ledig? Ser det ut som jag är ledig? Jobbar ju som fasen här ser du väll?" (Lät nog inte så spydig som det verkar). Den här killen smaskar sin frukt, flinar och säger: "Nej men alltså om du är upptagen?" Då fattade jag, haha; "Kanske det" och han frågar "Vadå kanske det?", jag säger samma igen och han frågar "Kanske inte alltså?" Jag skakar på huvudet och tittar ner och fortsätter fixa och han frågar "Vad betyder kanske det?" Jag svarar: "Betyder att det inte är någon idé att du frågar massa mer, okej" ;P En kompis lägger en svag kommentar "Oh du blev rådissad mannen, haha" Killen står kvar, äter upp sin frukt och frågar hur gammal jag är och vad jag gör när jag inte jobbar. Killen som hade kommenterat honom tidigare flinar till lite och jagf tittar på honom och frågar: "Han hörde inte vad jag sa va (ler lite), sa jag inte att det inte var någon idé att han frågade mer?" Kompisen nickar och flinar.. Något mer sas och dom tackade för sig och gick vidare.
2-3 minuter senare springer killen som flirtade med mej för bi med något i näven som han skulle byta ut, tittar snabbt på mej och ler och säger; "Hej igen älskling!"
Älskling??? Whaaat? Vem sa att han fick säga så till mej liksom?? Fast gjorde väll inget, han var ju faktiskt ganska söt, men ändå :P

By the way så kan jag ju meddela att jag och Fredrika har kommit på en titel på en arabisk porrfilm; Ali Baba och dom 7 Kamelerna. Ja så kul har vi när vi diskuterade vad vi kunde se på TV:n i Monastir

Är så trött på vissa människor med! Eller kanske inte på dom i sej men deras sätt och beteende. Verkar som att jag är en person som är tacksam att göra sig ovänn med med tanke på att folk gör det hela tiden? Ne kanske inte hela tiden men för ofta tycker jag. Ska man behöva tippa på tå för att inte säga vad man egentligen tycker när jag anser ätt det är jättefel? Eller acceptera att någon bara inte hör av sig på evigheter, skyller på massa skitsnack och sen är det från ingenstans familjeplan på g? Eller för att man faktiskt tröttnade på att ta skit och satte ner foten och sa ifrån, vem vill lyssna på att hela ens liv ska rasa för det bara kommer det? Och plocka upp efter någon annans skit?

Synpunkter på dagens blogginlägg någon??

2 kommentarer: