fredag 12 februari 2010

Vilken skitdag!


Börjar dagen med att söka jobb, två stycken närmare bestämt som jag vill ha så otroligt mycket så ni anar inte!! Ringer ena stället, och min rekryterare svarar inte (skräll!!!) för hon är på semester.. Hmm.. Lovley.. Ringer andra stället, och jo då skulle skicka min ansökan per mail, skickar.. Får tillbaka att det inte går att leverera det, skickar igen, samma sak.. Gaaaah!!!! Jaja, får ta det senare.
Åker till jobbet, kommer nästan hela vägen sen gick tempmätaren bara liiiiiite för högt då va.. Jävligt kul, fick ställa bilen på en jävla parkeringsplats längs vägen och efter en timme ungefär så hämtar Ewa mej (sååå snällt!) Kommer strax över en timme sent till jobbet.. Bara väntat på att få åka hem, varit sååå stressad hela dagen.. Ewa kör mej till tillbaka till bilen. Och bilen klarar sig HELA vägen hem utan att en börja gå upp i temp!!! How wierd is that???!!

Har pratat med min älskade Määry nu på kvällen, blev en timme med underbara dej i luren, åker nog dit efter jobbet imån <3
Nupratar jag med min lika underbara Fredrika, sötare tjej får man ju bara leta efter <3

Och nu blir det sova, har otroooligt mycket att fixa innan jobbet imån, ducha och fixa kattlådan och maila jobb är top 3 på listan :P

1 kommentar:

  1. bilden visar kanske inte en söt sida av mig haha,,. jag vet en calibra som ska säljas om du vill han y bil :)

    SvaraRadera