lördag 13 februari 2010

Separationsångest!



Lider av grov separationsångest.. På riktigt.. Har varit hos min Määry.. Såå go kväll, och har verkligen saknat henne lika mycket som alltid!! Men fy faan för att åka från henne, jag blev helt dum i huvudet, ville inte åka där ifrån och på vägen hem bröt jag verkligen ihop på riktigt, hela vägen hem var en pina.. Saknar henne, saknar Fredrika, saknar bror, saknar Elin, saknar Jossan, saknar Gabbi, saknar Johnny som faan (men ikväll var du faan så jävla taskig!!!!) saknar den Maya jag kände en gång i tiden, saknar den Tanja som faktiskt brydde sej...

Man vet att alla finns där någonstans men man känner sej så tom och ensam utan dom man älskar <3


Sitter i sängen nu och bara måste sova.. Mår så illa och är helt färdig..
Hoppas morgondagen blir bättre

God natt mina änglar - älskar er så himla mycket <3 style="font-style: italic;">

2 kommentarer:

  1. heeey, va inte ledsen, du ska ju flytta till henne :) .. då får ni ses hela tiden :D *tummarna upp*

    SvaraRadera