onsdag 23 mars 2011

Uppdate from Derby =)

Hej gott folk!

Måste verkligen säga att jag trivs här, så mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på med. Känner mig ganska hemma i den här familjen =)
Alla är jättegoa, och det känns som jag har varit här jätte långe, fast det är bara tre nätter =)

Klart jag saknar min älskling, drömde allt om dej i natt.. Drömde att jag var på flygplatsen och att du hämtade mej och jag bara sprang omkull dej (L)

Jag och äldsta tjejen har varit riktigt duktiga och varit ute och sprungit på kvällarna (måndag och tisdag), igår var vi vid slussarna, så fint! Och doften av hägg och massa blommor i solnedgången... Jaa, fint som tusan var det allt! Käkar massa morötter och dricker citronvatten gör vi med, jag är en nyttig "engelska".

Grabbarna är jättesöta verkligen, så kommer jag bara ihåg hälften som AC berättar för mej så ska nog detta gå vägen tror jag =)

Imorgon kommer herrn i familjen hem, så då får jag träffa honom för första gången =)

Vet inte hur det är hemma, men här är det vår på riktigt, varmt och skönt och har jag tur kanske jag till och med får lite färg på mig innan jag får hem igen ;P


Ne klart slut, för nu ska jag ner till grabbarna och AC och äta lite frukost, sen blir det skolan för äldsta killen =)

Peace ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar