torsdag 31 mars 2011

Måste brara få berätta!!


Måste bara få berätta hur duktig lille Gustis varit nu!

I natt sov han helt utan napp "WOW" typ!

Sen sprang han faktiskt och nästan lekte med dom andra barnen som väntade på att gå in utanför skolan. Inte riktigt på samma sätt, men han försökte verkligen, sen kunde han springa och komma och krama mitt ben eller ta min hand lite, men sen sprang han iväg igen =)

Och Mrs:arna i skolan har sagt i typ en vecka att dom skulle uppskatta om han kunde ropa "Miss" till dom. Men sötnosen vill inte han står med läpparna ihop och hmmmar och pekar, och dom förstår väll inte alltid, men främst så hör dom honom inte, och vad gör han idag?! Han sa Miss till fröken, när jag sa att hon inte hör honom och han får säga Miss, och han gjorde det ganska många gånger till och med, men det var så högljud så det var ingen som hörde, så han gav liksom upp, men jag sa att vi kunde gå fram ihop och säga Miss, och det gjorde vi, eller Gusaf gjorde det, jag viskade bara. Men han gjorde det!! Han var verkligen inte velat innan, men nu börjar det =)

Till och med så jag känner mej stolt fast jag bara är Au pair ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar