måndag 28 mars 2011

Fiskmat

Ojojoj, vilken dag, först var jag och släppte av C-J vid skolan, sen var det hem och fixa sig iordning för att åka iväg, Hasse kom och hämtade oss som var kvar. Karolina och Gustis släppte vi av typ vid Westfield. Så åkte vi till universitetet i Derby och köpte cykel, så nu har jag en egen cykel när jag är här, som ser typ helt ny ut :P

Sen släppte Hasse av mej typ vid Westfield, så jag fick gå en bit det, men jag hittade gullungarna =) Duktig mej ^^
Vi gick runt lite och jag var bara tvungen att bada mina fötter hos fiskarna, var inte så farligt dyrt tyckte jag inte så.. Och satan i gatan vad det kittlades, jag visste inte vart jag skulle ta vägen först, men efter typ 5 min vande man sig lite i alla fall, men vär fortfarande lite små läskigt :P

Här har ni mina fossingar, fast fiskarna blev rädda för blixten så syns inte att dom käkar på fötterna :P
(Ni kan väll försöka inte låtsas om mina håriga ben ^^)


Sen blev det lite shopping idag med, köpte bl.a. en jacka för en hundring, så älskling det gör inget att det inte blev någon jacka på Ullared, hittade en assnygg =D
Sen när vi skulle gå till bussen så hittade jag en affär som sålde ut alla kläder för max £10, tror ni jag var tvungen att springa in eller, japp det var jag. Men mitt sällskap (och även jag) ville hem, så sprang bara in och köpte det jag såg igenom skylt fönstret, linnet nedan, betalade bara £5, ingenting ju!! =)

.........


Igår var ju jag och båda tjejerna på Westfielt och kollade på bio, här är min och Johannas slush, suuuupergoda ^^




Här har ni mej och tjejerna när vi var på outleten i söndags =)



Och slutligen, här är klänningen jag köpte när vi var bortåt Manchester, på outleten. Är så kär i den så är riktigt glad att jag köpte den =)

1 kommentar:

  1. Sååå, snygga kläder du hittat. Tur att väskan inte var full när du åkte dit *skratt*.

    SvaraRadera