lördag 26 mars 2011

Bilfärd till outleten idag

Nu är det helg, betyder att redan en hel vecka har gått (galet fort).
Trivs verkligen så ofattbart bra i den här familjen så man kan knappt tro det är sant, så goa tjejer!!! Goa grabbar!!! Och "mamma och pappa" är liksom toppen dom med. Bara själva grejen att det känns som jag har känt familjen jättelänge säger en hel del =)
Kommer bli tråkigt att åka här ifrån, men skönt att träffa min älskling som jag saknar så galet mycket!! Och min Määry och min Deddan !!


Nu ska vi iväg på roadtrip till en märkes outlet som låg.. Hmm, emot Manchester tror jag det var.. Får se om jag hittar något skojsigt där med tjejernas hjälp =)

2 kommentarer:

  1. Outlet - så trevligt, inte utan att jag är lite avundsjuk. =)
    Passa på att njuta och ha det hur bra som helst nu, gumman!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul å höra att du har det gôtt !!! Det kanske blir längre än tre veckor;)
    Imorgon blir det att börja jobba för min del och det ska faktiskt bli skönt. Har varit hemma med Lucas i två veckor nu men nu är han redo att gå till skolan.
    Ha det gôtt !!!Kram

    SvaraRadera