måndag 21 december 2009

Vår sista dans....


Borde inte egentligen men vill, och jag gillart.. Så, jo jag tänker fortsätta, pallar det fortfarande så. Sen att man önskar att det vore annorlunda är en helt annan sak...

Helgen är avklarad nu i alla fall.. Fredagen gick ju as kalas, lördagen behöver vi väll inte prata om, fy faan... Men blir inga fler kvällar på Dagnys på ett tag...
Lördagen i övrigt var ganska nice, jag och Fredrika åkte till Skövde så jag fick julshoppat lite.. Blev inte speciellt mycket men alltid något :P Träffade Määry och var med henne nästan heeela kvällen, myyyyyys!! Träffade Elin gjorde vi med =) Sötaste sötnos. Jag har saknat er tjejer!!!!

Sen åkte jag och Fredrika på sexparty innan jag började jobba. Aldrig varit på det innan men det var kul, fast vi bara var med den sista lilla stunden :P Sen var det som sagt jobba på Dagnys.. Var en skitkväll.. Men Fredrika hade kul =D

Jobba imån så får bli sängen nu. Diesel ligger ihopkurad i mitt knä och väntar på att jag ska lägga ifrån mej telefonen och datorn så får väll göra det ne :P

Natti alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar