söndag 27 december 2009

Bitterfittan har vaknat "/

Känner mej så bitter, som en riktig jävla bitterfitta "/ Och hur kul känns det på en skala.. Inte alls, mitt eget fel, så klart, efter som jag är som jag är och tänker och tycker som jag gör. Men fortfarande känns det ju kul att en av ens bästa kompisar börjar smådissa och bara höra av sej när det passar.. Känner mej som något andrahands objekt eller något. Jag menar väll inte att ja alltid ska komma i första hand men hur kul är det at umgås med någon VARJE dag i flera veckor och sen så svarar men och hör av sej till en bara när man orkar och känner för det.. Och varför berätta vad som händer i livet, jag kan ju alltid få läsa om det på facebook eller höra det från andra, varför inte.....

Jag säger ju det, jag är verkligen värsta bitterfitan :S



Ne... Men har i alla fall haft en asmysig dag med Fredrika i Göteborg, blev inte så länge som vi shoppade och inte så mycket shoppat men det gör inget, vara bara kul att hitta på något. Sen blev det Ice Age 3 hos henne innan jag åkte hem och nu blir det sova så jag orkar jobba imån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar