fredag 25 december 2009

Juldagen idag..


Ja idag är det juldagen och slut på det roliga, tillbaka till jobbandet igen..

Haha ja festa vill jag ju lova att det blev igår i alla fall!! Jävlar imej, fast jag var ju nykter och körde, men kul hade jag :P Det var riktigt länge sedan så många killar (och tjejer) "/ stötte på mej på en och samma kväll!! Shit säger jag bara.. Men kul var det. Och Rock Baren blev det. Men mellan 01-06 körde jag bil.. Gissa om jag var trött när jag kom hem.. (liiiiiite bara) ;)

Håller på att städa ut hela mitt rum nu, min lilla älskling har pissat någonstans i mitt rum, frågan är bara vart.. Så ut med allt, städa, skura, svabba, och in med allt igen... Urk :s

Ikväll blir det iväg och jobba. Magnus Gabriel i Lidköping. Hoppas på att folk är lugna och inte ska bråka med mej ikväll, orkar inte det!!

Jaa.. God fortsättning till alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar