söndag 6 december 2009

Trött...

Trött och seg.. Väntar på bättre tider, eller något.. Tänkte åkt upp till klubben idag faktiskt, dom har tattueringsmässa typ eller vad det nu heter :P Men klockan rann iväg, så blir väll inget med det.. Blir nog att åka och träffa Johnny imån som det ser ut i nuläget i alla fall.. Hoppas, saknar dej baby ju ;) Nee, ska sega och vänta på att maten ska bli klar nu sen ska jag åka och köpa något gott och däcka i soffan :P


Tycker förresten att folk är tråkiga och inte kommenterar när ni dyker in och läser, skärpning ;)

2 kommentarer:

  1. Okej men får väl kommentera då!
    Så nu är det kommenterat ;D
    Hur mår min lilla sjukling?
    Puss på min Cheelii <3

    SvaraRadera
  2. Hihi, duktig Elin ;)

    Hon mår inte alls bra, vill bara bli frisk ju!! Hur mår min Elin då?? =)
    Puss på min Elin <3

    SvaraRadera