söndag 6 december 2009

Gaaaah!!!

Vissa är verkligen bara tvungna att jävlas och bråka, vilket psykbryt jag höll på att få på en jävla gubbjävel idag! Jävligt snällt annars att komma och sabba min dag på jobbet.... Kvällen gick verkligen piss!!! Tur att Fredrika var med, vem vet hur det hade slutat annars... Och tur att vakterna där i alla fall inte är rädda för att slänga ut dom som beter sig illa, till skillnad från andra ställen.... Men vad faan, nästa vecka så jävlar (det är väll den inställningen man ska ha eller?)

Funderar på hur jag ska göra med min lille tiger med. Kanske eventuellt kan bli fyra kullar på honom och en kissemisse till mej som tack. Men då måste jag ha skaffat mej en egen lägenhet först.. Och så ska allt annat stämma med det med. Får se vad som händer, men skulle vara kul att ha en av vin Diesels ungar!

Ne nu blir det sängen...
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar