torsdag 10 december 2009

Syynd oom meej....

Finns det någon som är duktig på att tycka synd om sej själv så är det jag när jag är sjuk.. Fy faan vad jag hatar att vara sjuk!! Har varit sängliggandes sen i måndagskväll. Eller ja, jag fick ju passa Lilkillen halva dagen i tisdag för då var ju mamma och pappa på Ullared... Det var inge kul alls, att inte ha någon ork alls att leka med lilla älsklingen, att knappt orka le åt sötnosen som är såå full av energi nu.
Som sagt sängliggandes var det ja.. Febern stiger för varje dag, imorse var jag uppe på 39,8 fyyyy säger jag bara!! Fatta att jag är utslagen.. Det är knappt jag klarar av att resa mej ur sänge, detta görs endast i nödsituationer, och har ont i hela kroppen, det är härligt annars, när det känns som man är täckt av ett stort blåmärke, hehe....

Men jag hoppas skiten försvinner snart, hinner inte vara skul, skulle jobbat idag, imån och på lördag dag OCH kväll.... Skit också...

1 kommentar: