lördag 29 september 2012

Seriöst!?

Kanonkul kväll hos Määry igår =) God mat och mycket minnen!

Helt sanslöst vad jag blir trött på min kropp... Nu har den väll fått för sig att jag varit frisk "för länge" så nu drar vi igång en ny goo förkylning... Jag fattar det inte, när jag var yngre var jag alltid de som aldrig blev förkyld, och nu blir jag det stup i kvarten.. Varför, jag ber ju liksom inte om det, hade hellre inte alls varit sjuk och haft massa energi. Jag är till exempel såå sugen på att baka, men är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna för att skriva klart mitt lilla klago-inlägg ;)

Vi har äntligen kommit hem ifrån Jönköping, fick pengar av mitt hjärta för att skämma bort mej själv lite, och ändå hittar jag inget, hittade ett par jättesöta jeansleggins och en body med "I <3 br="br" dad="dad" till="till" wilma.="wilma."> Jaa, hoppas jag kryar på mej fort för på onsdag ska jag jobba igen =)

Tack och hej säger sjuklingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar