tisdag 18 september 2012

Hallå?

Motivationen och dagsrutinerna, vart tog ni vägen???? Så fruktansvärt omotiverad man kan bli lite för lätt känner jag.. Vill massa men vart tog orken vägen?!?!

Skönt att det blir intervju imån, hoppas han har något kul att komma med för jag börjar bli sönderstressad!! Ja jag vet det låter ju lite kul - om jag inte har ork att göra något, hur tusan kan jag vara stressad då? Fredrika du förstår exakt vad jag menar, det vet jag =) Man blir stressad av att hamna i detta stadiet.

Känns skönt att Karolina ville ha en medryttare och att hon tycker det duger med mej så jag får något att göra =) Fruktansvärt kul säger jag bara, synd det blir så långt att åka, men ett par gånger i veckan ska jag väll kunna åka =) Kanske mer om jag börjar jobba, då har jag ju råd att åka ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar