fredag 28 september 2012

Fullspäckad vecka

Den här veckan har varit helt otrolig =)
Började måndagen med att äntligen får börja vicka på förskolan. Och första dagen fick jag göra med min Määry. Jobbade tisdagen med Määrys mamma, riktigt kul! Jobbade på onsdagen med, sen var det bara hem och hämta grejer och iväg och jobba med Johanna-toppenkul!  Jobbade även halva torsdagen sen blev det hem till mitt hjärta och lilla Wilma =)

Synd att mobilkameran är sååå kass, men hon är så söt ändå =)

 Wilma läser "Knacka på" som hon har fått från Määry =) 
Hon satte sig till och med i Määrys knä en sväng med boken ^^


På kvällen var det sminkparty med tema "sotning". Alexandra som representerar Mary Kay höll i klassen =)
Tänkte göra ett försök på sotning ikväll, om jag lyckas ;)

Brudarna från Mary Kay kvällen. TACK =)

FRIENDS

Tycker det är så kul att
redigera bilder så.. =)





Ikväll blir det reunion med superfyran, det är väll typ ett år sen nu så lite smått på tiden tycker jag =) Ska bli jättekul, vi landar hos Määry och jag är säker på att det blir något riktigt smaskigt hon bjuder på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar