lördag 2 april 2011

Sucker Punch



Igår var andra natten som Gustis lovade att sova utan nappen, sagt och gjort, han klarade det, och jag hade lovat honom att vi skulle gå till softplay stället och leka lite om han fixade det =)
Så efter att vi lämnat C-J på skolan gick vi hem och hämtade vagnen och gick iväg. 20 minuters promenad senare var vi framme och lille killen var mycket nöjd =)
Vi käkade även lite toast n' eggs där med gott gott.
Sen vandrade vi hem och råkade stanna till på Onestop och köpa varsin glass ^^

Sen gick väll dagen mest ut på att dricka förkyldningste och snyta mej och försöka fixa något ätbart till lille killen.

Senare på kvällen säger Johanna att hon är sugen på att se Sucker Punch. Ja men varför inte liksom, den verkade väll lite halv B men verkade samtidigt kunna vara bra.. Så vi drog iväg och kollade på den. Innan bion beställde jag en Crepes med banan och chokladfyllning, suuuper gott faktiskt! =) Och precis innan vi gick in köpte jag en nachos med cheese dipp till, men den tog ju självklart slut innan filmen ens började ^^

Filmen vart bra och jag blev väll positivt överraskad, effekterna var väll det filmen skulle vara känd för typ, och dom var riktigt coola, sen måste jag säga att det tog ett tag innan man fattade filmen men jag gillade den faktiskt =)

Johanna var för söt när vi gick från bussen och hem, hon hoppade upp på någon... Ja jag vet inte vad det var faktiskt, något lågt skåp typ, hon är för söt tjejen ^^



Här kan ni se trailern till filmen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar