måndag 11 april 2011

14 h 30 min


Aaaaaaaaaaarhh!!!

Haha, nej då jag har inte solat och det är inte Halloween ;)
Jag har bara legat sjuk sedan i fredags och idag äntligen är jag på benen igen, jag känner att det rör lite i magen fortfarande men jag är ingen zombie längre ;P Kan dock inte slänga i mej en kycklingsallad som jag varit så galet sugen på i två dagar (trotts mitt illamående).

Så nu har jag i alla fall äntligen (!!) tagit mej en kanske liite för lång men välbehövd dusch och en ansiktsmask så min hy kan få komma tillbaka till verkligheten igen.

Har vägt väskan en gång med det mesta nerpackat i alla fall och det verkar som jag ska klara mej gott och väl (fråga mej inte hur det gick till, vi är bara mycket glada över det) ;)

Sitter med mycket blandade känslor nu.. Illamående (lite nu bara).. Sen är jag självklart glad (ska ju få träffa alla igen, bäbisarna eller "kräken" som mina föräldrar nu mera kallar dom (återkommer om det), min prins och mina töser).. Sen känner jag mej faktiskt lite ledsen över att åka här ifrån, jag trivs liksom jättebra här, MYCKET bättre än vad jag vågat tro, och trots detta som varit nu det sista så har det gått så bra allt ihop!!
Hoppas allt jag kommer tillbaka snart =)

Kort paus, kommer snart......



......... Så tillbaka... Var tvungen att tvätta bort mitt chokladansikte ^^

Ne måste ju berätta om mina små älsklingar, eftersom min mamma är så dålig på att blogga (Ja det var bara en liiiiten pik mamma ^^ )
Dom har ju nu under tiden jag har varit här i England, varit hos mina föräldrar.. Och Diesel har ju sedan han varit liten varit duktig på att öppna dörrar, så han har öppnat dörren till mamma och pappas sovrum så båda kan leka rally genom deras sovrum när dom ska sova. Det resulterade i att mamma och pappa fick sova med låst (!) dörr, tills Diesel fattade att det var ingen ide att försöka mer :P
Sen skulle pappa passa på att basta en kväll när han var ledig (från alla i huset) och låser dörren till badrummet. (Diesel vet att han inte får vara där inne för den dörren är alltid stängd, men vet han att den enda som finns i huset är bakom en dörr så MÅSTE han in!) så han hoppar och kämpar så mycket att pappa på allvar faktiskt trodde att någon brytit sej in i huset!!
Sen har Diesel lärt sig öppna ytterdörren!! Han har försökt förut, men den har varit för svår för honom, men skam den som ger sej!! Haha..
Och Lucida, lilla Lucida, upp på bänkarna hela tiden, så Diesel har ju börjat med det med. Han hade försökt sno mammas och pappas räkor i fredags.. Tycker inte om detta alls, får bli hårdträning när lägenheten är borta!!

Bjussar på en bild på Johanna och Gustis från i fredags typ innan jag kraschade totalt i min säng =)


Jaa... Tack och hej antar att jag sitter i Sverige och bloggar nästa gång.. Kul att ha haft så många läsare måste jag säga, jag har varit chockad när jag kollat statistiken =) Men tack alla som följt min (första?) resa till England!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar