onsdag 6 april 2011

Redan onsdag!

Nu känns det att dagarna går! Blir nästan lite snyftfärdig vid tanken på att få träffa min Jonas snart, som jag har saknat den underbara människan.. Känns ändå kul att verkligen få känslan av att börja om på nytt med timmar i telefon (eller ah, Skype) varje kväll, msn och sms. Trodde inte det var möjligt, men jag tror jag älskar dej ännu lite mer nu min prins <3


Jag tror jag har åkt på öroninflammation i mitt högra öra.. Har alla symtom till det och känns som det gjorde sist.. Blir en "kul" flygresa hem då, ska vara ett h-vete att flyga med öron inflammation.. Jaja, bita i hop och vara en stor flicka är väll det enda att göra åt saken!

Idag har Gustis frisknat till lite, dom senaste dagarna har inneburit att byta höger med bajsblöjor och försöka få i den lille stackaren lite, lite vatten eller cola i taget för att han inte ska spy upp det lika fort.. Så dålig som han har varit.. Var nog någon magsjuke grej eller liknande.. Men idag har han faktiskt fått i sig lite flingor och nästan en hel slice pizza nu på kvällen =)

På bilden har ni C-J som vår alldeles egna kissemisse, det var ju tur så jag inte saknar mina små hårbollar så mycket då ;P Hahaha. Men lille katten har varit en riktig busunge idag, men sköter han sig imån får han cola =)

Måste börja kolla om jag behöver skicka hem något eller om jag klara mej med vikten med... Ojojoj, och sen kommer man hem till en lägenhet som behöver flyttas ur på helst mindre än en vecka och så ska jag fixa städfirma och besiktningstid. Och Faan ta gubbarna om dom säger att den inte går igenom pga hålen i plastmattan, för det är inte mitt fel då dom var där när jag flyttade in och jag fick inte ens den där förbenade plasttrasan bytt för det hade ju gått igenom..... :@ Ja bara att hoppas på att allt går lite som på en dans i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar