onsdag 25 november 2009

Stress??

Full rulle var det ja... Idag har jag varit uppe sedan klockan 5 i morse. Åka till Stenungsund för att jobba, vila lite, sen blev det personalmöte i Lidköping som blev mycket lugnare än vad jag trodde att det skulle bli.. Och jag var tydligen den som haft bäst procent senaste månaden så jag fick två bio biljetter =D New moon någon?? Imån är jag faktiskt ledig, och ska planera lite med Tanja. På torsdag jobbar jag i Falköping, på fredag jobbar jag i Falköping och Ewa tog mitt pass i Alingsås på kvällen så jag får sova något alls i helgen =) Och på lördag jobbar jag i Falköping och sen raka vägen till Kungälv och jobba lite ja :P Vet inte vad jag tycker om hela Kungälv grejen, men ska nog bli något bra av det tror jag :P Ne. nu blir det att passa på att sova lite.

God natt alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar