torsdag 5 november 2009

Den bästa på att tycka synd om sej själv; det är jag!!


Fy faan vilken morgon... Haha!!

Mamma ringer mej en kvart innan mitt alarm på telefonen skulle ringa... "Angelica! Diesel har hittat en mus!!" Aha, gud vad bra tänkte jag, han har ju tappat bort nästan alla som jag har köpt till honom nu så... Haha, nej nej så fel jag hade. "Jag hörde att det dunsta till och sprang och kollade och det var han med en mus framför sig! Jag trodde det var en leksaksmus men den rörde på sig"

Haha det ni min katt kan leka med levande objekt med, fast han är innekatt! ;) Coolingen själv! Så jag hoppas min lille tiger har ätit upp den där äckliga saken för jag kunde inte hitta den någonstans när jag kom hem, och första tanken var ändå att den skulle ligga död på min kudde eller något i den stilen :P Men nej nej, så håll tummarna för att den är upp äten =)


Bläää... Lilla jag har varit på KSS idag.. Kirurgen var massa dum mot mej så tycker synd om mej själv så någon gör det i alla fall =) Trodde jag bara skulle få bedövning och att dom skulle cutta lite och dela på tanden och sen skulle det vara bra.. Oh vad fel jag hade! Kommer dit, röntgas först, sen ett nytt rum; bedövning, nytt "rum"; byta om till lång t-shirt, hårnät och tossor på fötterna, nytt rum; operation, och operation på riktigt! Fick lägga mej ner och får någon grönt prasselpapper med ett hål i över munnen och någon klämma på fingret så dom skulle ha koll på min puls... För att få bort en jävla tand!? Så nu har jag sjukskrivit mej imån så ska inte jobba ändå.. Men i utbyte fick jag två kvällar i Alingsås =D Bättre bäst ju =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar