måndag 16 november 2009

Mycket nu...

Nu är det verkligen full rulle.. I torsdags fick jag åka in för att kolla upp såret.. Så dom spolade rent det och tog bort stygnen och knödde ner någon väv med gegga på så det har blivit massa bättre =)

Jobbade på Terassen i Fredags med Ewa. Och Fredrika följde också med =) Det var kul, dom hade Victoria Secret Runway Show på natten med, häftigt som fasen var det!! Jobbade på Dagny's i lördags, då följde Lillan och hennes kompis med, det var riktigt roligt det med och jag tror tjejerna hade ganska kul med. Skällde ut en kille men annars var det jätte lugnt!
Idag är det lillkillen hela dagen! Eller fram till 17-tiden kanske.. Sen blir det Uschle, och träffa exet som äntligen fixar fram mina pengar från en person jag har väldigt mycket emot, 1½ år tog det bara för den stackaren att betala...... Sen ska jag till bror.. Vi ska åka till platsen där vi flög av för exakt ett år sen ikväll..... Imån blir det jobba i Götet och sen fira pappa en snabbis, sen åker jag till min underbara Elin och myser med henne. Och på tisdag jobbar jag i Skara.
Det var första halvan av veckan bara... Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar