onsdag 22 augusti 2012

Lite update

Lägesedan det blev en riktig update här. Händer nog lite för mycket, eller för lite kanske till och med :P
Helgen har varit full av mys och goos med lilla Wilma - Sötnos!

I söndags åkte jag hem till mamma och pappa och sov över där. På söndan fick vi äntligen lämnat över doppresenterna till tvillingarna och vi fick våra fadderbevis. Så nu är vi faddrar åt Alexia och Liam =)

På måndag morgonen åkte jag och fick min massagebehandling hos Kinesiologen som mamma går hos, fick nämligen presentkort av mamma och pappa där när jag fyllde år. Var en riktig häftig upplevelse och jag vill verkligen åka dit igen =)

Senare på måndagen tog jag med mej Diesel och åkte hem igen (han har bott i Nossebro i en vecka pga getiginflation i huset) i pappas Saab istället för Meganen. Jonas ska rostlaga och lacka lite =)
Var skönt att komma hem till min älskling igen, helt galet hur mycket man hinner sakna någon på så kort tid ;P

Jag med Alexia
Jag med Liam

Jag matar Alexia och Jonas matar Liam

Kompis ^^


Soffmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar