onsdag 29 juni 2011

Update hey

Ja vad faan ska man säga, jag fattar mej inte på hur man fixar lösenord på skiten, pinsamt värre, plus att jag verkar tappa mina vackra läsare, så får väll bara gilla läget..

Ja just nu ligger jag hemma och är sjuk - IGEN.... Är förbannat trött på detta, och det enda vårdcentralen vill säga är att allt blir sjuka ibland och man kan inte testa hela Sveriges befolkning... Daah, fattar väll jag med, men jag blir sjuk ofta, då är det ju något som inte stämmer?!?!?!

Tänkte slänga upp ett par bilder som min vackra Nina Troberg har fotat på mej (gryyymt duktig) tänkte även länka till henne på fotosidan med =)

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/2372323.htm





Sen bjuder jag på ett par bilder från midsommar med, som vart helt underbar faktiskt =) Lugn, ja men shit vad det kändes behövligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar