onsdag 1 juni 2011

Tjolahopp

Nee... Så muntert känns det inte nu.....

Men måste få ur mej något på något sätt.. Räckte inte att försöka få idioten vi åker med att fatta att vi inte vill ha med honom, så...

Kan ju meddela att jag framöver slänger in lösen på mon blogg, tråkigt men sant.. Finns EN stackare som jag inte vill ska ha med vårt liv att göra så mycket som denne får genm bloggen så får bli på detta vis... Det känns tråkigt att jag troligen kommer tappa många läsare men hoppas ni trogna stannar kvar =)

Jag tänkte att detta inlägg får vara uppe ett tag så får ni som vill fortsätta läsa slänga in en kommentar (som jag inte kommer publicera) med eran mailadress eller skriv ett mail till mig cheelii@live.se med er adress där så skickar jag ut lösenordet till er =)

Hoppas ni stannar kvar så kanske detta försvinner framöver sen =)

Kram



Älskar dej mest i hela världen <3
Och det kommer jag alltid att göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar