söndag 11 juli 2010

Mantorp

Ja jag ligger ju en vecka efter i bloggandet så vi kör väll förra helgen denna helgen, ah ni fattar :P

Förra helgen var det ju Gatebil på Mantorp Park! Fy faan vad nice det var. Jag och mina pojkar; Jocke, Bror, Martin, Oskar och Daniel åkte upp i Jockes mor och fars husbil. Blev en raka vägen från jobbet, till Jocke, duscha och börja dricka och packa in i husbilen för att sedan åka =) Till en början måste jag ju säga att alla verkade rätt schletna och inte bara jag, men efter ett tag var vi igång, helvete vad skoj vi hade =D
Första kvällen var nog faan bästa kvällen, så jäkla kul vi hade.. Och någon Stockholmare försökte stöta/driva/jävlas med mej... Tyvärr lille skiten du lyckades såååå fett inte alls, synd att jag sargade sönder dej istället då, asså, synd för dej :P
Sprang fram till scenen sen, mest för att kolla min lilla söta Sandra =) Och om hon var bäst av alla brudarna på scenen eller, ja lätt att hon var =) Så kul att se =D
Dagen efter blev det mycket visa hud ohc mycket svett och mycket sol och mycket bränna gummi och mycket doft av kärlek LOVE IT! Brände mej mer igen, självklart, och då körde vi ändå på solfaktor 30, men hjälpte inte så mycket... Lite kanske..

Bilar, bilar, bilar, och doften av bränt gummi, jo men jag tackar jag, inte helt fel liksom =D

På lördagen fick vi tre till som skulle campa med oss.. Hade jag vetat det hade jag nog övervägt hela helgen.. Var en skitlördag förutom solen, och bilarna och Sandra! Efter att VärmlannsTösen hade varit uppe på scenen kom hon bort och tjötade lite skit med oss.. Tanken vart väll att vi skulle festat lite, men var stendött typ :P Bara en viss Danil + påhäng som höll stämningen "livad" (och inte direkt på ett bra sätt.....)

Söndagen vart helt okej faktiskt.. Mycket var same same som lördagen, men inte lika mycket Stööööörig x 2 med i bilden då =)
Jag, Jocke och Linder hade vattenkrig och jävlar vad jag blev dränkt, dom med visserligen men ändå hihi.. Fyllde 1,5 liters Cola flaskor med vatten ^^ Men tar vad man har liksom =)

På vägen hem blev det sova i bak i sängen, så jäkla trött som jag var.. Blev inte mycket sova, och dom få timmarna svettades man ihjäl bredvid Jocke, joooobbigt :P
Och när vi nästan var hemma blev det dopp i någon sjö eller grusgåla eller något, vad vet jag.. Gött som fasen i vattnet var det i alla fall, lika varmt i vattnet som i luften nästan, och det klagar inte jag på =D

Måste ju bara säga, lite pinsamt tycker jag själv förstås men, bilen som faktiskt ägde alla på Mantorp, var Merxx 740. Var det du som körde tjejen, då vad du grym!! Besviken på alla andra som inte vågade åka på tvären på riktigt, skärpning :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar