tisdag 20 april 2010

Nercabbat i Borås ^^

Ajjemen!! Igår åkte jag och Freddan nercabbat i Borås, och det verkar som min kära Fredrika fick ta smällen för det, feber och ont i halsen har hon stackaren, men jag har bäddat ner henne nu så har vi kommit överens om att nästa gång blir det mer kläder på ;P Haha

Idag har jag hållt på att svimma (mensvärk :S ), sen varit och tränat och sen myst lite film med min sjukling så dagen har väll i stort sett varit nice! Imån blir det ett 1-timmes pass så jag kommer väll med största säkerhet att dö på xtrainern, så någon kan väll köra hem mej till mina föräldrar vid 1 tiden xD Hahaha! Men taggar inför alla löp jag ska göra i sommar Vårruset och Råglannaruset är i alla fall bokat, men har ett par till jag tänkt genomföra, stora målet är väll Tjejmilen om jag får med mej någon dit =D





Så här kul hade vi innan racet ^^ Ne men vi var skit trötta båda två så passade på att lura en liten stund =)

1 kommentar:

  1. jag stensomnade när du hade bäddat så fint haha, sen sov jag INGET på natten ist :P .. hade jag inte haft handen där på sista bilden skulle folk trott att jag hade tutten precis under hakan :S HAHAHA

    SvaraRadera