tisdag 9 mars 2010

Hemma i Sverige igen

Orkar inte blogga, men folk tjatar ju så ^^ Haha, känn er inte träffade, nedå ;)

Var en riktigt nice kväll på jobbet i lördags - ja jag blev väll lite smått generad, nöjd ;D Haha!
Tunisien var nice, synd för alla er som missade den resan säger jag, har ridit dromedar och åsna och varit på spa och shoppat till tusen (syns fortfarande inte så mycket på kontot, är ju toppen) ätit massa god mat, solat lite och nästan doppat mig i svinkalla medelhavet.
Bilder kommer på Ansiktsboken när jag orkar och har tid, har liksom inget liv just nu, för er som inte orkar vänta kan ni kanske komma in på Fredrikas Tunisien mapp..
Om inte - Syyyynd ooom eeeer ;D

1 kommentar:

  1. jag vill inte vara sån.. men det är ju min nya grej.. fitt Freddan du vet... MEN JAG VILL TILLBAKA!!!

    SvaraRadera