torsdag 11 mars 2010

Ett ovärt inlägg typ..

Ja, jag vet väll egentligen inte vad jag ska skriva om dagen..
Har jobbar.. japp, vuxenpoäng till mej säger Fredrika - ja henne har jag träffat idag.. Henne och Sofia en sväng..
Sen blev det hem och krama om min mamma som äntligen kommit hem <3 Och vi, jag, mamma och pappa kollade på en ascool film =)
Sen tittade Fredrika förbi mej istället när hon hämtat bilen och vi pratade IDIOTER (alltså killar, vad annars liksom)
Det firas med kort på två toppenpinglor ;D

Jobba imån med, sen blir det att vara hundvakt åt Bubblis och Sebbe så ska dom få gå på bio. Hihi, kommer bli intressant.. Jag Rex och Nova (som höglöper nu) Haha, yääy, go Angi ^^

Ja jag hade väll kanske lite att skriva ändå :P

3 kommentarer:

  1. ganska fint kort på oss :) det har jag inte sett innan :D

    SvaraRadera
  2. Bella: Kommer inte ihåg vad den hette, men ska kolla upp det. Ingen film jag hade hört om innan i alla fall.

    Fredrika: Ja visst är det=) Jo men det var ju då när Victoria Secret Runway var på Terrassen =)

    SvaraRadera