torsdag 11 augusti 2011

Helt galet :P



Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att det faktiskt är sant, men ja jag har kommit in på högskolan :P Nu ska bara allt fixas innan, tur jag har min älskade Määry till undsättning <3 Mamma kommer också bli lite plågad ^^ Tihi

Slingade håret igår, sååå nöjd är jag altså, blev lite väl dyrt tycker jag, men å andra sidan är jag van att betala för två hårförpackningar på Maxi så kanske inte är så mycket att jämföra med ^^


Har fått fler tokfina bilder från underbara Nina som jag tänkte bjussa på =)








1 kommentar:

  1. Men vad roligt! Stort grattis !!!:)))
    Otroligt fina bilder !!!
    Ja, det är inte gratis inte att gå till frissan. Men ska man vara fin så känns det i plånboken;)
    Lycka till på högskolan och ha det så jättebra:)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera