måndag 9 maj 2011

Kärlek och lycka

Nu har jag äntligen mina pojkar hos mej på samma ställe, älskade lille Bäbisen har flyttat hem till oss. Och jag lovar att han är fjäskigare än någonsin, saknat honom såååååå mycket och jag älskar honom mer. Han har legat mellan oss typ hela natten ^^

Han ser väll ut att trivas helt okej =) Ska bli skönt när han får hem sitt klösträd så han har någon egen stans att vara =)

I lördags vart det alkoholintag, nej ingen cruising, det vart balkong mys med lite cider med Robin och Tobbe och hans fru Fia, asmysigt =) Sen drog vi vidare till Hentorp och joinade Nicke och Larsson rätt kul det med måste jag säga! =)

Igår var vi ute på Örlen och provade båtmotorn med Robin, och visst gick det, sen att det måste sett ganska kul ut är väll en helt annan femma typ :P Var riktigt härligt i alla fall =)
Sen när vi lämnat båten i garaget så åkte vi förbi massa söta lammungar, jag frågade om vi inte kunde stanna så jag fick klappa (japp jag är fäst vid djur i bäbisklädsel ^^) och det gjorde vi, fast dom var inte lika kelsjuka som jag var ;P Haha.

Igår var det söndag och jag måste ju bara säga något underbart.. Jag hade inte ens jobbångest inför den tidiga måndagmorgonen som jag visste väntade, då är det som det ska igen =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar