måndag 1 november 2010

Bakar och Mensa



Mamma och Lillkillen och jag bakade i helgen, det var kul ska ni veta, ojojoj, man kunde platta till bollarna på plåten när man hade rullat dom och sen upptäckte vi att man kunde faktiskt äta av degen, och den var ju goooood =D




Sen var jag precis inne på Sandras blogg och hon skrev att hon var en smart blondin, för hon hade gjort Mensa testet, så jag var ju tvungen att kolla jag med.. Det visade sig att jag var en ännu smartare blondin, (uc) lite kul faktiskt =)


Resultat

Din IQ beräknas vara

126, eller mer


Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet.

Endast 4% av befolkningen har en IQ på 126 eller mer.

För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

1 kommentar: