måndag 20 september 2010

Jourveterinär? Hur kan ni med!!

Det är mycket nu, snurrar i hela huvudet på mej hela tiden känner jag!!

Flyttat, så jag och min älskade Diesel "bor" nu mera i Skövde =) Eller ursäkta, i Schryyd ;) Haha..
Ja alltså vi bor i ett hav av kartonger och påsar och saker ööverallt!!
Och nu är min lille bäbis kastrerad och jag står som ägare =D Stolt matte? - JA!!

Har även fått en ny familjemedlem vid namn Lucida =) En charmig liten tös som är, om möjligt, ännu mer social än Diesel :P

Skackars lille killen har tyvärr haft höjden av otur med sin kastrering, han har varit inne på Blå Stjärnan två gånger efteråt och det ser ut som ett besök imån bitti igen :( Han mår verkligen inge bra... Tänkte åkt in akut med honom nu men tror jag har ringt 10 veterinärstationer som ska ha jour, utan ett jävla svar.... Morsan fick ringt något special nummer som kostade 20:- minuten och dom tyckte inte jag skulle åka in nu utan vänta tills imån, jag blir tokig, är ju hur orolig som helst, var beredd att sätta oss i bilen och dra raka spåret till Göteborg för tusan.... Men blir att ställa klockan på en gång i timmen och kolla så han mår bra, så kanske dags att sova nu då.......

Där var en liten kort uppdatering från mej

Tack och hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar